:. akU shayUnx kamoO ! .:

:. akU shayUnx kamoO !  .:
Walau raga kita terpisah jauh Namun hati kita selalu dekat Bila kau rindu pejamkan matamu Dan rasakan a a a aku Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh Terhapus ruang dan waktu Percayakan kesetiaan ini Pada ketulusan a a ai aishiteru

Sunday 1 May 2011

Rindu dia ~







Masuk ari nie dah 10 ari aku brpisah nan dye sbb cuti sem. cuti sem lama plak uh, 2 bulan 
bhaiiii.hahaha.bapak lahh lame . aku dah la ind0o nie. dye dok jauh plak uh. na jmpa un susa. aduy. bayangkan 
kuantan ngan putrajayaMmg jauh la cita dy. aku un bukan ada lesen agi. na gi sane un tatawu camne . 
ARGHHH !!! .hurm, na jmpa arapkan nty lahh nmpk nye . time cuti sem da abes and aku msok sem 3 . Tapi, lama 
lagi lahh (T_T) sob2. Awk . kenapa lahhhh kite berdua terlalu ja0h =( . hahaha . Tapi, takpa .sbb  awk ada 
kate at saye yg kita jaoh sbb jodoh kita jenis jodoh jaoh . huhuhu .  pape pown pacik just na gtau yg pacik syg macik . Wlau un 
raga kite terpisah jaoh tpi ati kite salu dkt . bile kaw rindu pejamkan mata mu dan rasakan a a a aku . da msok lagu 
aishiteru plak . hahaha . aku sygs kaw FARRAH NADIA BT ZENAIDI . hanye kaw sorang ja . =P . Neyh je kowd wat masa nie . k lahhh . Bye ~
             

No comments:

Post a Comment