:. akU shayUnx kamoO ! .:

:. akU shayUnx kamoO !  .:
Walau raga kita terpisah jauh Namun hati kita selalu dekat Bila kau rindu pejamkan matamu Dan rasakan a a a aku Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh Terhapus ruang dan waktu Percayakan kesetiaan ini Pada ketulusan a a ai aishiteru

Saturday 30 April 2011

mengenali Mu ~





                        "Please promise me, that no matter what you'll never let go"                                                                            


Perselisihan kita hanya kebetulan..

Mengenalimu sudah ku anggap satu takdir..

Ingin selalu aku berada di saat itu..



Di waktu itu..

Aku berkeyakinan untuk mencuri hatimu…
Lantas aku abdikan keyakinanku di jiwamu…


Air mata semalam menjadi saksi..

Bertemu denganmu..

Membawa sejuta keindahan..
Melemparkan kekalutan…
Menceriakan kegembiraan kita bersama…



Bagaimana harus aku bicarakan lagi…

Hanya hati ini yang merasai dan mengetahui..

Segala yang aku pendamkan terhadap mu…


Telah banyak perubahan yang kau bawa dalam hidupku…

Ketulusanmu menggamit jiwa dan naluriku..

Aku menyayangi cerita semalam..
Kau dan aku…
Senyum menatap keindahan…
Harapan ku…


Kita sentiasa teguh..

Berlandaskan sebuah keikhlasan..

Sebekas kejujuran..

Semoga segalanya berada dalam keadaan baik dan sempurna….





Ahmad Heiqal B Noor Zaman LOVE Farra Nadia Bt Zenaidi <3

No comments:

Post a Comment