:. akU shayUnx kamoO ! .:

:. akU shayUnx kamoO !  .:
Walau raga kita terpisah jauh Namun hati kita selalu dekat Bila kau rindu pejamkan matamu Dan rasakan a a a aku Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh Terhapus ruang dan waktu Percayakan kesetiaan ini Pada ketulusan a a ai aishiteru

Wednesday 11 May 2011

DIA demam ~





:. Farrah Nadeya Bt Zenaidi <3 .:




Kaw tak sehadd . sumpah aku ta sng dud0k pat tawu kaw tak sehadd :'( . tadi gi maen futsal un aku tros tade mudd na maen :'( . Sygs, bnyk2 mn0m air keyh . makan ubat . owg isau oh at awk :'( .  time aku men futsal asek pkir sal kaw ja . aku trjat0h and kaki aku luke un aku ta seda . sebab asek pkir sal kaw ja :'( . tpi luke aku ta penting . bagi aku kesihatan kaw lagi penting . kalau lahh aku ade dkt nan kaw . aku akn jage kaw tawu ! Wlau un kaw ta sehadd aku swoh rehadd2 and pi idow, kaw tetap na msg an . sbb kaw kap ind0o aku . owg un ind0o kaw lahh sygs , pi owg isau an awk . owg bukan tana msg oh . owg just na awk rehadd s'cuk0p nye :'( .
awk rehadd keyh sygs . insyk'Allah esk okeyh . tdy da mam ubat an . i mish y0u so much sygs . tke cre of ur health .  I Love Y0u Sygs ~ <3 ~ . muahhhhh  :'(

No comments:

Post a Comment